quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
.
sorry, kon het niet laten.
relax, voor een newbie was het uberhaupt al bijzonder dattie doorhad dat hij:quote:
Fluffyquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:38 schreef TehRockstar het volgende:
Hmm, wat werd ik nou net genoemd?
[ topic = 737980 ]quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:36 schreef Stroekie het volgende:
oei zie dat verwijzing naar vorige topic niet goed is, maar hoe krijg ik dat nu recht??
*ril*quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik eet sausijzenbroodjes en die smaken beter zonder C
CHT jonkie.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:38 schreef TehRockstar het volgende:
Hmm, wat werd ik nou net genoemd?
Ik ook de eerste keer, maar na 1 keer heb je hem wel doorquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:42 schreef Stroekie het volgende:
zie dus ook al dat volgende 1332 ook al open is, krijgt die nu een slotje??
en gaan we dan straks direct over naar 1333, of kan 1332 ook tijdelijk gestald worden en na deze serie alsnog geactiveerd worden?
en Camoth dank voor de bemoedigende woorden
ben blij dat webcam hier uitstaat, want zat wel met handjes in het haar![]()
Niet zo ingewikkeld, Vlarpus. Je copy/paste gewoon de complete url van het vorige topic erachter, en fok maakt daar netjes de topic-titel van.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[ topic = 737980 ]
van de eerste regel in de openingspost maken.. en dan zonder de spaties
Daarbij moest het 1332 zijn ipv 1331
1 | http://forum.fok.nl/topic/737980 |
Zo doe ik het ook altijdquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Niet zo ingewikkeld, Vlarpus. Je copy/paste gewoon de complete url van het vorige topic erachter, en fok maakt daar netjes de topic-titel van..
[ code verwijderd ]
Dit had eigenlijk 1332 moeten zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:42 schreef Stroekie het volgende:
zie dus ook al dat volgende 1332 ook al open is, krijgt die nu een slotje??
en gaan we dan straks direct over naar 1333, of kan 1332 ook tijdelijk gestald worden en na deze serie alsnog geactiveerd worden?
en Camoth dank voor de bemoedigende woorden
ben blij dat webcam hier uitstaat, want zat wel met handjes in het haar![]()
Is dat een eer?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De jongste in het Centraal Homo Topic.
Boven je post, op het balkje met je naam, tijd, datum etc, staat een icoontje van een papiertje met een potlootje, als je daarop klikt kun je je post veranderen, zet onder een veranderde post het liefst ook wat je veranderd hebt door eronder te zetten:quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:49 schreef TehRockstar het volgende:
14Ik heb een typfout gemaakt in het vorige topic, maar ik weet niet hoe ik moet editen.
Nee, een zware last.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, een zware last.
En het brengt de verplichting met zich mee om straks de lege bierflesjes te verzamelen en op te ruimen.
Hij mag zich in zijn handjes knijpen dat we net gestopt zijn met onze ontgroeningsrituelenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, een zware last.
En het brengt de verplichting met zich mee om straks de lege bierflesjes te verzamelen en op te ruimen.
Hoi Vlarpquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[ topic = 737980 ]
van de eerste regel in de openingspost maken.. en dan zonder de spaties
Daarbij moest het 1332 zijn ipv 1331
Meezuipen? Jij mag nog geen eens een breezah kopen in de supermarktquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wanneer mag ik dan meezuipen?
Whehe, rrrrright...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:51 schreef Camoth het volgende:
zet onder een veranderde post het liefst ook wat je veranderd hebt door eronder te zetten:
edt: (reden)
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:52 schreef Camoth het volgende:
[..]
Hij mag zich in zijn handjes knijpen dat we net gestopt zijn met onze ontgroeningsrituelen![]()
![]()
Titel kan niet nee, maar als er echt iets vreselijk is misgegaan, zoals bij mij, ik heb nogal moeite met het woord "beledigen" ik was in een vlaag van verstandsverbijstering er namelijk even van overtuigd dat het "beledegen" was, dan kun je in het feedback topic een moderator vragen het voor je aan te passen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi Vlarp
ja hier dus trage brabo
dat topic is nu dus aangepast, ja knopje zit ook wel ielepiele ver weggestopt
maar volgens mij kan ik dus niet meer titel aanpassen of wel soms?
Geef mij maar een kopje thee/koffiequote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:53 schreef Camoth het volgende:
[..]
Meezuipen? Jij mag nog geen eens een breezah kopen in de supermarkt![]()
![]()
Laat die zweep maar zitten.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:56 schreef Camoth het volgende:
[..]
Nou, als je dat jammer vind wil ik voor jou best een uitzondering maken...![]()
Klopt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:52 schreef Stroekie het volgende:
maar volgens mij kan ik dus niet meer titel aanpassen
En dan de hele nacht liggen woelen zeker? Dacht het niet!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:55 schreef TehRockstar het volgende:
Geef mij maar een kopje thee/koffie![]()
Amateurquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Laat die zweep maar zitten.![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En dan de hele nacht liggen woelen zeker? Dacht het niet!
Neem maar een glaasje melk.
Mag Fuzzje (quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:58 schreef Ang3l het volgende:camera opgehaald bij paps en mams
fuzzje gedropt bij paps en mams
![]()
Misschien zit ik bij de verkeerde soort homo's.quote:
Daar zit codeïne inquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Melk.
Koffie snap ik, wat is er mis met thee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |